Tuesday, June 21, 2011

BUDAK SAMM YANG MEMBUSUKKAN NAMA SAMM.....

Image 
 
Ini apa punya bahasa beb?  Bos korang dalam SAMM tak ajar budi bahasa ke?  Kalau ko tak setuju dengan Anwar sebab bos ko tak jadi Ketua AMK pun jangan la biadap pulak dengan dia.  Tegur la cara elok, jangan perangai ko sebijik cam Umno punya perangai.
 
Macam ini ke ko nak orang sokong puak ko?  Takde hormat langsung kat pemimpin.  Itu pun kalau ko anggap Anwar tu pemimpin, kalau tak ko berambus je la keluar.  Aku hormat SAMM gak, tapi aku tak hormat orang2 macam ko nih.  Aku tahu Chegu Bard tak ajar ko budi bahasa macam tu.  Jangan sebab biadab ko, orang benci kat SAMM.  
 
Kalau Anwar kata nak hentikan himpunan BERSIH jika Najib kasi jaminan, itu cadangan dia, terpulanglah pada Penganjur samada nak teruskan atau tak.  Kalau ko nak teruskan pun apa masalahnya.  Aku pun suka teruskan dan aku pun tak setuju pandangan Anwar tu, tapi berlapik la sikit bercakap tu.
 
Jangan ko ingat SAMM tu dah kuat sangat sampai ko tak tahu nak hormat orang lain.  Aku harap bos ko dapat nasihatkan ko....atau, kalau tak suka dengan Anwar, tunggu apa lagi.....?
 

4 comments:

  1. Dibawah adalah pandangan aku apa yang berlaku anatar Ambiga dan Anwar.Tapi aku juga nak tumpang sekaki dengan catatan hang ni.
    Isu ni dah dibawa olih Anuar M Nor dalam blognya Umno Reform..Anuar tak catat cerita tambahan,tapi kita taulah niatnya.
    So,apa yang hang tulis berkaitan mamat dalam fb tu,aku katakan amat betoi.Dia ni tak lama lagi joint umnolah.ada mirip mirip watak orang yang nak keluar pr masuk umno,dan depa selalu mulakan dengan cakap cakap macam ni.

    Anwar bermain poliik dan Ambiga bermain perasaan dan kehendak penyokong.Itulah andaian aku apabila melihat apa yang berlaku antara Anwar dan Ambiga.

    Anwar mahu menunjukan pada Najib,BERSIH adalah bersih dan tidak kotor semacam BN-UMNO.Jesteru,kalau Najib pun mahu dirinya dan pemerintahannya bersih,BERSIH sudah tidak diperlukan lagi.Tapi Anwar bukan manusia kecik anak.Dia tau apa yang dibuat dan apa yang dikata.Dia pasti tidak akan menerima jika ianya hanya sekadar ungkapan kata Najib tanpa jaminan bertulis lain dengan bersaksikan kuasa kuasa undang.

    Ambiga pula berada dihadapan manusia yang sudah tidak dapat dikawal lagi kehendak mereka.Mereka melihat UMNO-BN-SPR adalah binatang merbahaya yang perlu dimusnahkan.Membantah kehendak mereka yang sedang membara,nahaslah jawapannya.Jesteru kalimah,BERSIH akan diteruskan adalah perkataan yang wajar keluar dari cakapnya.

    ReplyDelete
  2. kadang2 yg dok burukkan imej samm ini budak samm sendiri...maki hamun org dlm parti sendiri yg tidak sebulu dgn mereka...skrg pmimpin besar pkr mereka pun mereka panggil woiii jer.....aku tak respek org muda kurang ajar cam ni....harap chegu bard didik budak2 dia....kalau budak azmin ke samsul iskandar ke yg kurang ajar pun aku tak respek....

    ReplyDelete
  3. caro lombut dah buek....xpaham gak prangai cam umno..sokong zizi..apo anwar brahim tu lagi hebat dari Umar Khattab kor?

    ReplyDelete
  4. lepas dah belek blog ni baru aku tau pengampu azmin rupanya hahahahahaha

    ReplyDelete