Saturday, March 5, 2011

AKIBAT AYAH TAK NGAKU ANAK, ANAK JADI GILA...KORANG PUN NAK JADI GILA GAK KE?

Abih modal dah Umno kat Merlimau dengan di Kerdau.  Cakap Ezam dah tak laku.  KJ lagi pulak....Akhirnya bawa betina tua gatal tak menikah lagi tu dok berkempen...Weyyy..org felda, weyy..orang Melayu, korang gunalah otak sikit....

Betina tua tu ayah dia sendiri tak ngaku anak, adik beradik dia pun dok maki dia....korang pulak yang dok percaya cakap dia?  Korang dapat apa?  Dia dapat apa?  Korang tau tak, betina tu dulu dah pernah masuk mahkamah jadi saksi kes liwat Anwar yang pertama dulu.  Masa tu, mengapa dia tak dedahkan semua yang dia kata ada bukti tu?  Aku dengar dia ceramah kat Kerdau, dia kata dia ada rakam video tengok Anwar bawa bini Azmin masuk Hotel...Korang tonton video tu ke masa betina tu ceramah?  Kenapa betina tu tak tayangkan video tu, baru real...mengapa tak tontonkan kat mahkamah dulu?

Weyy...Melayu, malulah sikit kat bangsa Cina...dia orang pun ada otak nak fikir lojik ke tak?  Korang ni jangan kerana nampak duit sikit korang dah jadi bodoh.  Takkan beribu-ribu orang Melayu kat Felda boleh ditipu bulat-bulat oleh betina takde waris tu????

Aku tak kisah sape menang kat Merlimau atau Kerdau.  Tapi aku sedih la tengok orang-orang Melayu kena kelentong kat Minat Tua sekor tu.  Ceramah dia pun memalukan...mencarut...gelar Anwar Juburi...Liwat...macam-macam cakap lucah...yang korang bawa anak-anak korang dengar cerita lucah betina gatal tu, dapat pahala ke?  Ko tengok la nanti, anak-anak korang kecik-kecik lagi dah pandai mencarut....jangan salahkan sesiapa pasal korang lah yang dok heret anak dengar cakap macam cakap betina jalang....Malu woiii...malu....korang tak malu ke?  Kalau bodoh takpe,tapi biarlah bodoh ada maruah...Ini dah le bodoh, takde maruah pulak....

Korang jangan marah la aku cakap kasar ni....pasal aku rasa dah cukup sopan dah jika dibandingkan dengan ucapan betina yang dok kat lorong hj taib tuu....yang menyalak siang malam...dah gila pasal ayah dah buang dan tak ngaku anak....itulah pembalasan Tuhan....

1 comment:

  1. perghhh!!! insaf wa kene sekola siott!! tq bro...

    ReplyDelete