Wednesday, November 16, 2011

EZAM SESUMPAH DAN LEMBU SHARIZAT

Kisah lembu Shahrizat dah berapa hari hangat sekarang ni.  Sampai dalam Parlimen Wakil Rakyat Umno/Bn dah tak mampu nak tepis dah pasal terang lagi bersuluh bagaimana RM250 Juta boleh dapat senang-senang oleh keluarga Shahrizat.  Bagaimana projek lembu boleh bertukar jadi bisnes hartanah?

Mana suara Senatak (Senator Katak) Ezam sesumpah?  Bisu dah ke atau dibisukan?  Rasanya kalau kes itu terjadi pada Lim Guan Eng dan keluarganya, kompom Ezam sesumpah ini akan mengajak puak-puak bengap kat Penang tu berarak macam berok di depan pejabat KM P.Pinang.  Nah, sekarang tak mahu berarak ke kat depan rumah Shahrizat?  Takut? 

Kalau takut, ajaklah pendekar cium keris si Berahim alkataki tu.  Tak pun contact sekali Zul Lembu dari Kulim tu sekali.  Nak lebih ramai pelawa Zahrain katak orang Penang tu join.  Masih tak cukup, pelawa KJ bawa sekali Bangla-Bangla yang dia bawa masa Himpunan Bersih itu hari. 

Masa mula-mula join mazhab Umno dulu, bukan main Ezam sesumpah bercakap kononnya dia masuk Umno kerana ingin menentang rasuah dari dalam.  Dari dalam mana Ezam weyy?  Dari seluar dalam Sepol ke?  Jangan ko masuk dalam seluar dalam Minah Lembu tu dah le...

Aku bukan suruh ko buat mulut cam jubur lembu, aku suruh lawan penyelewengan projek lembu lahhh!!!

Aku nak tunggu Ezam sesumpah komen je isu ini.  Apa yang aku agak, dia akan komen, " Kita kena sokong Shahrizat pasal dia dan keluarga dia Melayu....Biarlah Melayu berniaga Lembu..Asalkan jangan Cina DAP".   Hahahaha...itulah gamaknya kata-kata Ezam....Kesihan Melayu jenis tu, berniaga lembu pun tak boleh, tapi mentekedarah duit rakyat....

Ada lagi ke Melayu bodoh nak sokong Umno? 

No comments:

Post a Comment